Komunala Kranj
Informacije:
04 28 11 300, 080 3555

Prejem in plačilo računa

Klasični račun v papirni obliki

Račun s položnico prejmete približno 10. delovni dan v mesecu. Račun lahko poravnate na vseh poštah in bankah ali na blagajni Komunale Kranj

Račun po elektronski pošti

Namesto klasičnega računa v papirni obliki se lahko odločite za prejemanje računa po elektronski pošti. Prijavite se z izpolnitvijo obrazca. 

E-račun

Če želite, se lahko odločite za e-račun za komunalne storitve v elektronsko banko. V svoji e-bančni aplikaciji izberite prijavo na e-račun Komunale Kranj. Pri prijavi navedite sklic zadnje položnice.

E-račun in račun po elektronski pošti enakovredno nadomeščata račun v papirni obliki. Pomenita le do okolja prijaznejše poslovanje.

Direktna obremenitev (SEPA)

Izberete lahko tudi možnost direktne obremenitve vašega plačilnega računa oz. trajnika. Če želite skleniti novo soglasje za izvajanje direktnih obremenitev ali spremeniti obstoječe, to uredite osebno na sedežu Komunale Kranj ali izpolnite obrazec. Soglasje za direktno obremenitev lahko podpiše zgolj plačnik storitve in pri tem predloži veljavni osebni dokument ter bančno kartico. 

O znesku direktne obremenitve ste mesečno obveščeni z računom. Izberete lahko klasični račun v papirni obliki ali račun po elektronski pošti.

Bremenitev plačilnih računov se izvaja mesečno, 18. dan v mesecu. Izjema je prva bremenitev po odprtju trajnika ali v primeru spremembe, ko se bremenitev izvede 25. dan v mesecu. Morebitne neplačane obveznosti se mesečno pripišejo tekočim.

Komunala Kranj lahko brez soglasja uporabnika ukine trajnik za plačilo komunalnih storitev, in sicer:

  • če je plačilni račun uporabnika zaprt,
  • če je plačilni račun uporabnika dvakrat zaporedoma blokiran,
  • če je uporabnik dvakrat zaporedoma brez pojasnila (pisne reklamacije) odklonil plačilo,
  • če trikrat zaporedoma plačilo ni izvedeno zaradi nezadostnega kritja na plačilnem računu uporabnika.

 

Obveščanje

Motena oskrba s pitno vodo - prijava

Prijavite se na brezplačno obveščanje o moteni oskrbi s pitno vodo. Poskrbite, da bodo informacije pravi čas prišle do vas. Obvestilo bomo poslali na vaš elektronski naslov oz. SMS v času, ko bo oskrba s pitno vodo prekinjena. Pravočasno vas bomo opozorili tudi na morebitno sanitarno neustreznost vode in potrebne ukrepe.