Uporabnike vodovodnih sistemov opozarjamo na možnost zmrzali vodomera in vodovodnega priključka, zato poskrbite za ustrezno toplotno zaščito in občasen pretok vode. V zimskih mesecih se temperatura pogosto spusti pod 0° C in tam vztraja večino dneva. Posledice nizkih zimskih temperatur se kažejo tudi na pogosto poškodovanih vodomerih. Zmrzal je namreč najpogostejši krivec, da se vodomer pokvari – poči, zato ga je potrebno ustrezno zaščititi pred neugodnimi vremenskimi vplivi.
Komunala Kranj upravlja z vodovodnim sistemom, ne more pa prevzeti odgovornosti za tovrstne poškodbe vodomerov, saj so ti v lasti uporabnikov. Stroške zamenjave v tovrstnih primerih je dolžan poravnati uporabnik sam. Vabimo vas, da preberete nekaj koristnih informacij, kako lahko uporabniki sami poskrbite za preventivno zaščito vgrajenih vodomerov.
Svetujemo:
- preverite objekte, v katerih nimate stalnega prebivališča in so v njih vodovodne inštalacije (npr. počitniške hišice, vikendi ipd.),
- preverite gradbišča in novogradnje, kjer dvorišča niso zaključena (če jašek ni zasut, lahko namreč zmrzne s strani),
- redno preverjajte stanje vašega vodomera,
- pregledujte okolje, v katerem je vgrajen vodomer.
V primeru, da na vodomeru nastanejo kakršnekoli poškodbe, nas obvestite na:
- dežurno telefonsko številko 031 316 579,
- na brezplačno telefonsko številko 080 35 55,
- na telefonsko številko 04 28 11 300.